Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Καλώς ορίσατε στο "ΣΧΟΛΕΙΑΚΙ"!!!

                 

Πρόκειται για ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε προκειμένου να γνωστοποιείται καλύτερα στους μαθητές μου αλλά και στους γονείς τους η δουλειά που θα γίνεται εντός τάξης και οι καθημερινές απαιτήσεις που θα προκύπτουν στα πλαίσια των μαθημάτων μου. Με αυτό το ιστολόγιο επιδιώκεται καλύτερη συνεργασία με τους μαθητές και τους γονείς τους, μεγαλύτερη ευελιξία στη μελέτη των πρώτων, κατανόηση των απαιτήσεών μου και πάνω από όλα συνεχή ενημέρωση των γονιών για την πρόοδο των παιδιών τους.
Βεβαίως το ιστολόγιο θα είναι ανοιχτό και σε όποιον άλλο τυχόν ενδιαφέρεται να το παρακολουθήσει. Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο (πάντα στα πλαίσια του επιτρεπτού). 
Επειδή είναι η πρώτη φορά που επιχειρώ να εντάξω τόσο δυναμικά τις Νέες Τεχνολογίες στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία εξαρτώντας επί της ουσίας μεγάλο μέρος της δουλειάς μου από αυτές, λάθη και παραλήψεις μου θεωρούνται βέβαια. Για κάθε μελλοντική παράληψη, ή λάθος μου ζητώ  εκ των προτέρων "συγγνώμη". 

4 σχόλια:

  1. Σας ευχόμαστε καλή δύναμη, πραγματικά η ιδέα σας είναι καταπληκτικη και για την διδασκαλεία και για την επικοινωνία.
    Πραγματικά σας ευχαριστούμε!!
    Τσακονίκου Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητηρια για την προσπαθεια!καλη αρχη,καλη δυναμη και οτι χρειαστειτε ,ειμαστε διπλα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά ωραια ιδεα και πρωτοβουλία! Ευχαριστούμε και καλη σχολική χρονια σε σας και στα παιδια!

    Δημητρα Μασαουτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ